ORTO i MEDI centar d.o.o.

Pravilno držanje je vrlo važno za cjelokupno zdravlje​.​ Ne samo za zdravlje samog lokomotornog sustava, već podiže i samopouzdanje.

 

Pravilno držanje je vrlo važno za cjelokupno zdravlje.

Ne samo za zdravlje samog lokomotornog sustava, već podiže i samopouzdanje.

Koliko ste puta čuli da vam je netko rekao “sjedi uspravno” ili “ispravi se”? Vjerojatno mnogo puta, ali kao i većina ljudi niste to uzimali ozbiljno, već se samo na trenutak spontano ​uspravili.

Koja je rizična skupina za nepravilno držanje?

  • Osobe sa sjedilačkim načinom života;
  • Osobe koje dižu teške predmete;
  • Osobe koje dugo nose teret;
  • Osobe koje sjede u lošem položaju na poslu, duži vremenski period;
  • Đaci, studenti koji duže vremena borave za računalom ili knjigom.

Koji pojasevi i steznici za pravilno držanje se preporučuju i kada ih nositi?

Pojaseve preporučamo nositi nekoliko sati dnevno, isključivo kod napora ili dužih radnji koji Vam kao rezultat imaju nepravilno držanje.
Cjelodnevno nošenje nikako ne preporučamo kako bi se mišićna aktivnost što više očuvala.
 
Pojas za pravilno držanje Scudotex - više pogledajte ovdje - ispravlja loše držanje.  
 
Koji pojasevi i steznici za pravilno držanje se preporučuju djeci i kada ih nositi?
 
Pojaseve preporučamo nositi nekoliko sati dnevno, isključivo kod napora ili dužih radnji koji Vam kao rezultat imaju nepravilno držanje. Cjelodnevno nošenje nikako ne preporučamo kako bi se mišićna aktivnost što više očuvala.
 
Za dugoročna sjedenja (uz knjigu) prakticirati sjedenje na lopti kako bi se aktivirali mišići cjelokupne posture. Više o ponudi lopti pogledajte ovdje.
 
Koliko je važna tjelovježba za pravilno držanje?
 
Mišićna aktivnost iznimno je važna za pravilno držanje kao i svijest o tome kakvo je naše držanje, što znači da se pravilno držati može naučiti.
Vježbom ćemo spriječiti probleme s kralježnicom, mišićima i živcima, a ako već postoji neki od problema, pomoći ćemo u njegovu rješavanju.
 
Najbolji način za poboljšanje vašeg držanja je jačanje mišića kralježnice. Svakodnevno vježbanje će dati snagu mišićima leđa i spriječiti bilo kakve spontane ozljede.
Ako već ne možete vježbati sa nekim od rekvizita (našu ponudu pogledajte ovdje), dobro se obucite i "utoplite" i krenite u šetnju.
Kada je potrebno posjetiti liječnika, ukoliko Vas boli gornji dio leđa?
 
Iznimno je važno naglasiti ako se svakodnevno suočavate s bolovima u gornjem dijelu leđa, trebali biste posjetiti liječnika, ako je vaša bol slaba i povremena, možete početi prakticirati jednostavne vježbe za pravilno držanje tijela.
 
Pomagala koja otklanjaju bol:
 

Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite dolaskom u našu specijaliziranu prodavaonicu u Grižanskoj 6 u Zagrebu, ili putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili telefonom na 01/2911 366.

Savjete tima pratite ovdje.