Uvjeti kupnje

Uvjeti kupnje, jamstva, dostave i načini plaćanja

1. Plaćanje možete izvršiti na sljedeće načine u našoj specijaliziranoj prodavaonici:

  • Gotovina
  • Kreditne i debitne kartice - American Express, Diners, Maestro, MasterCard i Visa
  • Obročno plaćanje - American Express (2-6 rata), Diners (2-6 rata), Maestro (2-6 rata - ZABA, Erste, PBZ), MasterCard (2-6 rata - ZABA, Erste, PBZ) i Visa (2-6 rata - ZABA, Erste, PBZ).

Za dostave kao i narudžbe putem telefona ili e-maila:

  • Virman
  • Opća uplatnica
  • Pouzeće. 

2. Povrat poreza - Tax free 

Prilikom plaćanja zatražite obrazac za povrat poreza (Global Blue Form – Global Blue obrazac). Vaš  Global Blue obrazac, originalni račun i osobni putni dokument (putovnicu ili osobnu iskaznicu) pokažite na zadnjem carinskom prijelazu EU, kako bi vam carinski službenik ovjerio Vaš Global Blue obrazac sa kojim imate pravo na povrat poreza. Pokažite ovjereni obrazac Global Blue, originalni račun i osobni putni dokument (putovnica ili osobna iskaznica) na ovlaštenom isplatnom mjestu Global Blue sistema, te će vam novac biti isplaćen u gotovini. Ako želite isplatu na kreditnu karticu, informirajte se na isplatnom mjestu dali omogućava isplate na kreditne kartice. www.global-blue.com

Uvjeti za povrat poreza:

  • minimalni iznos kupnje za povrat poreza za kupnje obavljene u Hrvatskoj je 740,00 kuna
  • ako je u obrascu priloženo više od jednog računa, iznos kupnje na svakom od njih mora biti veći od 740 kuna
  • rok za izvoz kupljenih dobara je 3 mjeseca od datuma kupnje
  • rok za povrat poreza je 6 mjeseci od datuma kupnje
  • prilikom kupnje u Hrvatskoj, tax-free obrazac mora biti potvrđen od strane hrvatske (ako je taj granični prijelaz iz EU) ili bilo koje druge EU carine sa carinskim žigom. 

3. Osim u prodavaonici (Grižanska 6, Zagreb), robu možete naručiti:

4. Jamstvo i servis

Za sve marke (brendove) proizvoda obratite se servisu čije se adrese nalaze na priloženom jamstvenom listu.

5. Dostava

Roba se dostavlja na području cijele Hrvatske i država EU. Proizvodi se šalju putem prijevozničkog poduzeća ili dostavnim vozilom.

6. Pouzeće

Roba se može platiti pouzećem.

7. OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA - sukladno čl. 8. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07. –isp., 79/09. i  89/09. – isp.) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: ORTO i MEDI centar d.o.o, Prijedorska 27a, 10040 Zagreb. Ili na e-mail adresu: info@omc.hr odnosno na telefax broj:  01/29 11 355. Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka  prigovora. Molimo Vas da prilikom podnošenja prigovora osigurate sljedeće podatke o potrošaču: ime i prezime te adresa za dostavu odgovora.

 

Hvala!

Vaš Orto i Medi centar d.o.o.