Pojas za pravilno držanje Gibaud

25. rujna 2020.

Mnogo se ljudi bori s bolom u leđima, vratu, ramenima i donjem dijelu leđa. U velikom broju slučajeva glavni krivac za to je nepravilno držanje! 
Bez obzira na to koliko udobno sjedite, ako vaš posao zahtjeva da sjedite veći dio dana, to će svakako škoditi vašim leđima i najčešće uzrokovati bolove u kralježnici i ukočene mišiće. 

Tko je sve u rizičnoj skupini za nepravilno držanje?

  • Osobe sa sjedilačkim načinom života
  • Osobe koje dižu teške predmete
  • Osobe koje dugo nose teret
  • Osobe koje sjede u lošem položaju na poslu, duži vremenski period
  • Đaci, studenti koji duže vremena borave za računalom ili knjigom.

Zdravo sjedenje zapravo ne postoji i sjedenje ne može nikako biti dobro za našu kralježnicu, ali možemo vam sugerirati kako je bitno izabrati pomagala koja će vam smanjiti simptome boli i nelagode.

Pojas Za Pravilno Drzanje OMC

Pojas preporučujemo nositi nekoliko sati dnevno, isključivo kod napora ili dužih radnji koji Vam kao rezultat imaju nepravilno držanje. Cjelodnevno nošenje nikako ne preporučujemo kako bi se mišićna aktivnost što više očuvala.

Koliko je važna tjelovježba za pravilno držanje?

Mišićna aktivnost iznimno je važna za pravilno držanje kao i svijest o tome kakvo je naše držanje, što znači da se pravilno držati može naučiti.

Vježbom ćemo spriječiti probleme s kralježnicom, mišićima i živcima. Najbolji način za poboljšanje vašeg držanja je jačanje mišića kralježnice. Svakodnevno vježbanje će dati snagu mišićima leđa i spriječiti bilo kakve spontane ozljede.

Gibaud Pojas Za Pravilno Drzanje

Više o pojasu za pravilno držanje pogledajte ovdje